[ENG] The spaceship is probably what I'm most proud of, the design itself took me a while. I'm pretty happy with the final result.
[ESP] La nave espacial es probablemente de lo que estoy más orgulloso, el diseño en sí me tomó un tiempo. Estoy bastante contento con el resultado final.
Link to my comic below...
Important links: https://linktr.ee/DraxBlack